IT HELPDESK TECHNICIAN
Δ/Δ
Αθήνα
πριν από 3 μέρες
source : Kariera.gr

Περιγραφή Θέσης

Μεγάλη ανώνυμη εταιρία στον Καλλιθέα Αττικής αναζητά :

IT HELPDESK TECHNICIAN

Περιγραφή καθηκόντων :

  • Συμμετέχει στην ομάδα πρώτου επιπέδου υποστήριξης μέσω του συστήματος για την καταχώρηση προβλημάτων (ServiceDesk ticketing system)
  • Παρακολουθεί και αναλαμβάνει τα αιτήματα που εκκρεμούν ώστε να διασφαλιστεί η έγκαιρη και αποτελεσματική επίλυση
  • Εκτελεί διαγνωστικά προγράμματα για την επίλυση των προβλημάτων
  • Επιλύει τεχνικά προβλήματα με Τοπικά Δίκτυα (LAN), δίκτυα ευρείας περιοχής (WAN)
  • Διαμορφώνει και επιλύει προβλήματα που αφορούν ηλεκτρονικούς υπολογιστές
  • Απαραίτητα προσόντα :

  • Πτυχίο ΑΕΙ / ΤΕΙ πληροφορικής ή άλλης συναφούς ειδικότητας
  • Προϋπηρεσία 2 ετών σε Helpdesk
  • Απαραίτητη η γνώση σε δομές Microsoft (Windows server / client)
  • Καλή γνώση και κατανόηση δικτυακών τεχνολογιών
  • Επιθυμητή η γνώση Exchange Server
  • Επιθυμητή γνώση SQL (MS SQL Server)
  • Επιθυμητή η γνώση VMware ESXi
  • Άριστη γνώση της Ελληνικής και της Αγγλικής γλώσσας
  • Επιθυμητά προσόντα :

  • Γνώση συστημάτων, κατά προτίμηση ERP Softone
  • Γνώσεις Script και query θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα.
  • Η αίτηση θα είναι εμπιστευτική και θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια.

    Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης