Υπάλληλοι διαχείρισης εισερχομένων κλήσεων
ICAP Employment Solutions
Αθήνα, Greece
πριν από 2 μέρες
source : Careernet.gr

Η ICAP Employment Solutions, αναζητά υποψηφίους για την κάλυψη θέσεων 8ωρης απασχόλησης στο τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρίας 360 Connect, θυγατρικής εταιρίας της VODAFONE ΠΑΝΑΦΟΝ Α.Ε.Ε.Τ.

Περιγραφή Θέσης :

Ο / Η κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος / η για την ολιστική εξυπηρέτηση των ιδιωτών, τη διαχείριση παραπόνων, την κατανόηση και καταγραφή αιτημάτων καθώς και για την πλήρη παροχή πληροφοριών για θέματα λογαριασμών.

Προφίλ Υποψηφίου

  • Απόφοιτοι Λυκείου / ΙΕΚ
  • Άνεση στην επικοινωνία και άριστη χρήση προφορικού λόγου
  • Πελατοκεντρική προσέγγιση
  • Πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας
  • Διαπραγματευτικές ικανότητες και εμπειρία στη διαχείριση αντιρρήσεων
  • Εμπειρία στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση
  • Γνώση Η / Υ
  • Γνώση Αγγλικής γλώσσας
  • Η εταιρεία προσφέρει :

  • Ελκυστικό πακέτο αποδοχών με ασφαλιστική κάλυψη
  • Bonus παραγωγικότητας
  • Εφικτούς στόχους
  • Συνεχής εκπαίδευση
  • Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
  • Προοπτικές εξέλιξης
  • Για όλες τις αιτήσεις θα τηρηθεί απόλυτη εμπιστευτικότητα.

    Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης