H ICAP Group 1.000 εργαζόμενους - είναι ομεγαλύτερος Όμιλος παροχής υπηρεσιών προς επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Διαθέτειγραφεία σε 5 ελληνικές πόλεις, και ισχυρή παρουσία στην Νοτιοανατολική Ευρώπημε θυγατρικές σε 5 χώρες.
Η ICAP Group μετά την εξαγορά της στις αρχές του 2007από το SEEF Fund της Global Finance, της μεγαλύτερης εταιρείας ιδιωτικώνκεφαλαίων στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, εξελίσσεται ταχέως σε έναν πολυσχιδήοργανισμό, έχοντας υπερτριπλασιάσει τα μεγέθη της.
Παρέχει δε ένα μεγάλο εύροςυπηρεσιών και προϊόντων που ομαδοποιούνται σε 4 μεγάλες κατηγορίες : CreditRisk Services, Marketing & Sales Solutions, Management Consulting και People & EmploymentSolutions.
Η ICAP Group αναζητά υποψήφιους για τη θέση του υπάλληλου εξυπηρέτησης κλήσεων (part-time & full-time) στην Καλλιθέα και στο Μαρούσι.
Αρμοδιότητες
Απαιτήσεις
ΠροσόνταΥποψηφίου
Απόφοιτος ΑΕΙ / ΤΕΙ / ΙΕΚ
Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η / Υ
Άνεση και ευγένεια στην επικοινωνία
Πελατοκεντρική νοοτροπία με έμφαση στο αποτέλεσμα
Πνεύμα ομαδικότητας
Η εταιρεία παρέχει :
Ανταγωνιστικό πακέτο σταθερών αποδοχών
Διαρκή εκπαίδευση
Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας
Προοπτικές εξέλιξης σε ένα μεγάλο διεθνή οργανισμό
Bonus παραγωγικότητας