Contact Management Specialist
Forthnet
ΚAΝΤΖΑ ΠΑΛΛΗΝΗ , ΕΛΛΑΔΑ
πριν από 8 μέρες
source : applymycv

Η Forthnet Α.Ε ., η εταιρία που έφερε το internet και τη συνδρομητική τηλεόραση στην Ελλάδα και παρέχει υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών και ψυχαγωγίας με το εμπορικό σήμα Nova , ζητά να προσλάβει :

Contact Management Specialist

Κωδ . Θέσης : CMS / 19

Κύριες Αρμοδιότητες της θέσης :

  • Συμμετοχή στην κατάρτιση του προγραμματισμού μηνιαίου / ετήσιου πλάνου επικοινωνίας προς τη συνδρομητική βάση πελατών
  • Συμμετοχή σε προτάσεις,νέες ιδέες, αλλαγές και βελτιώσεις στην επικοινωνιακή πολιτική και στα μηνύματα που επικοινωνούνται στη συνδρομητική βάση πελατών σε συνεργασία με τα αρμόδια τμήματα της εταιρείας
  • Προγραμματισμός ,επίβλεψη, εκτέλεση και αξιολόγηση του μηνιαίου πλάνου επικοινωνίας με πελάτες μέσω καμπανιών από εξωτερικά Call Centers
  • Συλλογή και αξιολόγηση προτάσεων για τον εμπλουτισμό της ηλεκτρονικής πλατφόρμας My account όσον αφορά νέες λειτουργικότητες και βελτιώσεις
  • Παρακολούθηση του πλάνου υλοποίησης των έργων / projects που αφορούν την πλατφόρμα My account σε συνεργασία με τα αρμόδια τμήματα
  • Σύνταξη και κοινοποίηση του απαραίτητου ενημερωτικού και εκπαιδευτικού υλικού για κάθε λειτουργικότητα ή παρέμβαση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας My account στις αρμόδιες ομάδες που θα το χρησιμοποιούν
  • Εισήγηση προτάσεων, ιδεών και ενεργειών για την υιοθέτηση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας My account από όσο μεγαλύτερο δυνατό μέρος της συνδρομητικής βάσης πελατών
  • Παρακολούθηση υφιστάμενων και σχεδιασμός νέων Reports που θα επιτρέπουν την αξιολόγηση των αλλαγών παρεμβάσεων που παραδίδονται
  • Εκτέλεση στατιστικών αναλύσεων από τη βάση δεδομένων πελατών για την αξιολόγηση των παρεμβάσεων- ενεργειών
  • Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ (Marketing / Διοίκησης Επιχειρήσεων / Οικονομικά)
  • Μεταπτυχιακός Τίτλος θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν
  • Εργασιακη εμπειρία τουλάχιστον 3 έτη σε τμήμα Μarketing ή Business Analysis ή Εμπορική διεύθυνση σε κλάδους Τηλεπικοινωνιών, FMCG ή Λιανικής ή σε Project Management
  • Επιθυμητή εμπειρία σε χρήση ηλεκτρονικών πλατφορμών για διαχείριση αναγκών,εξυπηρέτησης ή / και αιτημάτων πελατών, ή στην ανάπτυξη πλατφορμών (e-
  • commerce, e-shop, e-marketing).

    ριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)

    ριστη γνώση χρήσης Η / Υ,MSOffice

    ριστη γνώση εργαλείων Business Intelligence (σχεδιασμός reports, ανάλυση και εξαγωγή συμπερασμάτων)

    Απαραίτητες Ικανότητες και Δεξιότητες

  • Ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών, λήψης αποφάσεων και επίλυσης προβλημάτων υπό συνθήκες πίεσης
  • Ικανότητα και ισχυρή διάθεση για αποτελεσματική επικοινωνία
  • Πελατοκεντρικότητα
  • Αποτελεσματική διαχείριση χρόνου και όγκου δουλειάς
  • Ομαδικό πνεύμα
  • Αναλυτική ,στρατηγική και εμπορική σκέψη
  • Η εταιρία προσφέρει :

  • Ιδιωτικό Πρόγραμμα Ομαδικής Ασφάλισης
  • Εκπαίδευση και ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης
  • Ευχάριστο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
  • Step 2
    Υποβάλετε αίτηση
    Προσθήκη στα αγαπημένα
    Κατάργηση από τα αγαπημένα
    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «συνέχεια», δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης