Στέλεχος Τεχνικής Εξυπηρέτησης Εταιρικών Πελατών
ICAP Employment Solutions
Αθήνα
πριν από 1 μέρα
source : Careernet.gr

Στέλεχος Τεχνικής Εξυπηρέτησης Εταιρικών Πελατών

  • Έχεις γνώσεις Πληροφορικής ή Τηλεπικοινωνιών ; Έχεις άνεση στην επικοινωνία, σου αρέσει να εξυπηρετείς και να προσφέρεις λύσεις;
  • Μπορείς τώρα να αξιοποιήσεις και να εξελίξεις τις γνώσεις και τις ικανότητές σου

    ως Στέλεχος Τεχνικής Εξυπηρέτησης Εταιρικών Πελατών.

    Εάν σε ενθουσιάζει η ιδέα ενός σύγχρονου και δυναμικού περιβάλλοντος με προοπτικές εξέλιξης σε μια από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρίες τηλεπικοινωνιών, εάν λατρεύεις τον χώρο της Πληροφορικής και των Τηλεπικοινωνιών, στείλε μας τώρα το βιογραφικό σου και άδραξε την ευκαιρία που σου δίνεται να γίνεις μέλος της 360 Connect, θυγατρικής εταιρίας της

    VODAFONE.

    Τι σου παρέχεται :

  • Σταθερές μηνιαίες αποδοχές και ασφάλιση
  • 5ημερη 8ωρη απασχόληση Δευτέρα Κυριακή με 2 ημέρες ρεπό
  • Κυλιόμενο ωράριο εργασίας εντός του διαστήματος 07 : 30 -23 : 30
  • Αξιολόγηση και επιβράβευση της απόδοσης με bonus κάθε μήνα
  • Αμειβόμενη εκπαίδευση από έμπειρους εκπαιδευτές
  • Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
  • Προοπτικές εξέλιξης με τη σιγουριά και τη δυναμική μιας μεγάλης πολυεθνικής εταιρείας τηλεπικοινωνιών
  • Ποιες θα είναι οι αρμοδιότητές σου :

  • Τεχνική υποστήριξη Business πελατών
  • Καταγραφή αιτημάτων & διαδικασιών εντός του CRM προγράμματος
  • Έλεγχος εύρυθμης λειτουργίας συνδεσιμότητας εταιρικών πελατών
  • Επίλυση παραπόνων σε πρώτο χρόνο
  • Follow up πελατών για εκκρεμότητες ανοιχτών υποθέσεων σε διαδικασία επίλυσης
  • Τι προσόντα χρειάζεται να διαθέτεις :

  • Απόφοιτος / η Λυκείου / ΙΕΚ / ΤΕΙ / ΑΕΙ Πληροφορικής ή συναφούς κλάδου
  • Επιθυμητή προϋπηρεσία τουλάχιστον 6 (έξι) μηνών σε ρόλο εξυπηρέτησης πελατών
  • Πολύ καλή χρήση της Ελληνικής & Αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)
  • Καλή γνώση χειρισμού MS Office
  • Γνώση Oracle Siebel
  • Εμπειρία σε πάροχο σταθερής τηλεφωνίας (θα συνεκτιμηθεί)
  • Γνώση ADSL, POTS και VOIP Τεχνολογίας (θα συνεκτιμηθεί)
  • Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες και πελατοκεντρική αντίληψη
  • Ομαδικό πνεύμα
  • Γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Μάθε περισσότερα :

    Εφόσον το βιογραφικό σου ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της θέσης εργασίας θα επικοινωνήσουμε μαζί σου τηλεφωνικώς για να ορίσουμε μια συνάντηση.

    Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία ή διευκρίνιση μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας μέσω email στο pntroulia icap.

    gr και ο αρμόδιος σύμβουλος εργασίας θα επικοινωνήσει μαζί σου.

    Κάθε αίτηση την αντιμετωπίζουμε με υπευθυνότητα και απόλυτη εμπιστευτικότητα.

    Περισσότερες θέσεις εργασίας μπορείς να βρεις στο www.icapjobs.gr και στο Facebook

    Στείλε μας την αίτησή σου, τώρα!

    Αφιέρωσε 1 λεπτό για να αξιολογήσεις την αγγελία πατώντας εδώ και βοήθησέ μας να γίνουμε καλύτεροι

    Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης