Call Center Agent
Aegean Air
Greece, Greece
πριν από 40 μέρες
source : Aviation Job Search

Job Description Aegean Airlines is currently seeking : Call Center Agents This position brings along some of the following responsibilities :

  • Answer incoming calls
  • Issue e-tickets
  • Provide information on flights, fares, as well as new services
  • Perform tickets / bookings changes or cancellations Job Requirements Candidates should have the following personal requirements :
  • Committed
  • Ability to work under pressure
  • Ability to work on rotation shifts
  • Decisive, organized, proactive approach Candidates should have the following educational requirements and work experience :
  • Bachelor degree will be an asset
  • Greek and English fluent written and spoken are mandatory
  • Excellent knowledge of at least one of the following languages : German, French, Italian, Russian, Spanish
  • Good knowledge of Microsoft Office
  • Military obligation must be completed The Call center department operates at Head Quarter in Kifissia, daily, 24 hours a day.
  • Applications shall contain CV and a letter of motivation, in English language.Only online applications submitted through company web site will be considered

    Υποβάλετε αίτηση
    Προσθήκη στα αγαπημένα
    Κατάργηση από τα αγαπημένα
    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «συνέχεια», δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης