Customer Care Representative
ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ
Αμπελόκηποι, Greece
πριν από 3 μέρες
source : Careernet.gr

Αρμοδιότητες θέσης :

  • Διαχείριση αιτημάτων πελατών όλων των καναλιών πώλησης της Κωτσόβολος με τη βέλτιστη λύση για τον πελάτη.
  • Διαχείριση αιτημάτων τεχνικής υποστήριξης Support 360 / ΤΟΤΑ SUPPORT / MEGA συμβόλαιο σπιτιού, έγκαιρα και αποτελεσματικά
  • Παροχή υποστήριξης στα τμήματα της εταιρείας
  • Απαιτούμενα προσόντα :

  • Πτυχίο ΑΕΙ / ΤΕΙ / ΙΕΚ τεχνολογικής κατεύθυνσης με προτίμηση στην Πληροφορική
  • Μεγάλη ευχέρεια στον προφορικό αλλά και στον γραπτό λόγο
  • Ομαδικό Πνεύμα
  • Υπευθυνότητα
  • Γνώση της Αγγλικής Γλώσσας
  • Επιθυμητά προσόντα :

  • Προϋπηρεσία σε τηλεφωνικό κέντρο σε θέση Help Desk ήTechnical Support (1st Level ή2nd Level)
  • Προϊοντική γνώση
  • Γνώση ERP και CRM
  • Παροχές :

  • Σταθερές αποδοχές εργασίας πλήρους απασχόλησης με την αξιοπιστία ενός μεγάλου Οργανισμού
  • Ιδιωτική Ασφάλιση
  • Υψηλό 3μηνιαίο bonus σύμφωνα με τον στόχο των πωλήσεων
  • Προνομιακέςτιμέςστα προϊόντα που εμπορεύεται η εταιρία
  • Νέος υπερσύγχρονος και ευχάριστος χώρος εργασίας στο κέντρο της Αθήνας
  • Συνεχή ςεκπαίδευση στις νέες τεχνολογίες και σε τεχνικές επικοινωνίας και πωλήσεων
  • Προοπτικές ανάπτυξης καριέρας & εξέλιξης σε πιο σύνθετους ρόλους
  • Υποβάλετε αίτηση
    Προσθήκη στα αγαπημένα
    Κατάργηση από τα αγαπημένα
    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης