HR Generalist
Ikos Resorts
Halkidiki, Grecia
πριν από 9 ώρες

Responsibilities

  • Assist in talent acquisition, recruitment & training processes
  • Conduct employee onboarding and help organize training & development
  • Administer compensation and benefit plans
  • Assist in the implementation of HR policies
  • Maintain employee files and records in electronic and paper form
  • Ensure compliance with labor regulations
  • Candidate profile

  • Prior experience within a similar role in a large organization would be appreciated
  • Excellent command of English language both written and verbal
  • Pleasant personality with excellent communication and organizational skills
  • Team player and multi task person
  • PC literate, Experience in using HRIS and Applicant Tracking Systems would be appreciated
  • Our company is growing fast. You are going to be part of this growth and you will have many opportunities for personal & professional development

    We respect your privacy by adhering to the European Union General Data Protection Regulation (GDPR). Learn more about the protection of your personal data on our page.

    Υποβάλετε αίτηση
    Προσθήκη στα αγαπημένα
    Κατάργηση από τα αγαπημένα
    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης