Roadside Assistance Call Center Agent
AXA
GREECE ATTICA ATHENS
πριν από 3 μέρες

Description

I.ΓΕΝΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ

Η εκπλήρωση των καθηκόντων της θέσης που αναλύονται παρακάτω τα οποία ο κάτοχος έχει την υποχρέωση να εκτελεί.

II.ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ

  • Ενημερώνει τον (επεξήγηση ανάλυση) ασφαλιζόμενο σε ότι αφορά τις παροχές του συμβολαίου του.
  • Ενημερώνει τον ασφαλιζόμενο σε ότι αφορά το δίκτυο εξουσιοδοτημένων συνεργείων εισαγωγέων αυτοκινήτων εταιριών πελατών μας.
  • Παραπέμπει τον ασφαλιζόμενο σε άλλες υπηρεσίες της εταιρίας πελάτη σύμφωνα με τις υποδείξεις της τελευταίας.
  • Παραπέμπει τον ασφαλιζόμενο σε άλλες υπηρεσίες της εταιρίας μας σε περίπτωση που ο ασφαλιζόμενος θέτει ερωτήματα που αφορούν :
  • Πρόκληση ζημιών κατά την εξυπηρέτηση : (παραπέμπεται στον προϊστάμενο του τμήματος ή ομαδάρχη).

    Θέματα αποζημίωσης : (παραπέμπεται στον προϊστάμενο αν δεν έχει στείλει τα δικαιολογητικά ή στο τμήμα αποζημιώσεων / πληρωμών αν αυτά έχουν ήδη σταλεί).

    Θέματα συνεργασίας : (παραπέμπεται στον υπεύθυνο δικτύου).

    Θέματα χρεώσεων : (παραπέμπεται στον υπεύθυνο δικτύου).

  • Ελέγχει στην βάση δεδομένων την ασφάλιση του ασφαλιζόμενου.
  • Ελέγχει πριν την αποστολή οδικής βοήθειας, το ιστορικό ζημιών του ασφαλιζόμενου ώστε να μην εξυπηρετείται ο ασφαλιζόμενος για την ίδια ζημιά.
  • Ελέγχει ότι ο κίνδυνος (ζημιά) δεν εμπίπτει στις εξαιρέσεις του ασφαλιστηρίου.
  • Λαμβάνει όλα τα απαραίτητα στοιχεία για την αποστολή οδικής βοήθειας (συμπληρώνοντας το έντυπο γραπτό ή ηλεκτρονικό αναγγελίας ζημιάς).
  • Μεταβιβάζει τα στοιχεία της κλήσης στον πλησιέστερο συνεργάτη οδικής βοήθειας.
  • Παρακολουθεί την εξέλιξη της κλήσης, ενημερώνοντας τόσο τον συνεργάτη όσο και τον ασφαλιζόμενο για κάθε ενδεχόμενη επιπρόσθετη πληροφορία, αλλαγή, καθυστέρηση, συγκεκριμένα :
  • Ενημερώνει τον συνεργάτη σε περίπτωση μεταβολής των αρχικών στοιχείων της κλήσης.

    Ενημερώνει τον συνεργάτη σε περίπτωση ακύρωσης της κλήσης.

    Ενημερώνει τον ασφαλιζόμενο σε περίπτωση δυσκολίας εντοπισμού του οχήματος του ασφαλιζόμενου.

    Ενημερώνει τον ασφαλιζόμενο σε περίπτωση καθυστέρησης.

    Ενημερώνει τον συνεργάτη για την υπογραφή του συνοδευτικού εντύπου μεταφοράς ασυνόδευτου οχήματος.

    Ενημερώνει τον συνεργάτη για το είδος της υπηρεσίας που πρέπει να παρασχεθεί ανάλογα με το συμβόλαιο και τους οικονομικούς όρους ανά παροχή.

  • Εποπτεύει και ελέγχει τον συνεργάτη για την έγκαιρη και σωστή εξυπηρέτηση του ασφαλιζόμενου και ενημερώνει τον ομαδάρχη του για κάθε ενδεχόμενη δυσλειτουργία ή πλημμελή εκπλήρωση των καθηκόντων του.
  • Προβαίνει σε κρατήσεις οχημάτων αντικατάστασης επιλέγοντας τον διαθέσιμο και οικονομικότερο προμηθευτή.
  • Φροντίζει για την γρηγορότερη και οικονομικότερη λύση στην μεταφορά οχημάτων μεγάλων αποστάσεων, λαμβάνοντας προσφορές από τους συνεργάτες του τόπου ζημιάς και μεταφοράς καθώς και από τις αυτοκινητάμαξες με γνώμονα :
  • Την μεταφορά του οχήματος το αργότερο εντός 3 ημερών

    Την οικονομικότερη μεταφορά

  • Ανοίγει ηλεκτρονικό φάκελο για όλες τις περιπτώσεις εξυπηρέτησης, συμπληρώνοντας την ειδική μάσκα αναγγελίας της ζημιάς, και οποιαδήποτε άλλη μάσκα χρειαστεί ανάλογα με την παροχή.
  • Εισάγει τον συνεργάτη που επελήφθη και την υπηρεσία που πρόσφερε.
  • Ενημερώνει τον ηλεκτρονικό φάκελο για την εξέλιξη της κλήσης.
  • Αναφέρει στον ομαδάρχη του οποιαδήποτε εξέλιξη, περίπτωση που θεωρεί ότι υπερβαίνει τις γνωστικές δυνατότητές του.
  • Ενημερώνεται για τις αλλαγές, τροποποιήσεις, νέα συμβόλαια και διατηρεί προσωπικό αρχείο με όλα τα σχετικά memo.
  • Διατηρεί προσωπικό αρχείο με τα γενικά memo που αφορούν τον κανονισμό της εταιρίας, και άλλες σχετικές οδηγίες που λαμβάνει γραπτώς ή με mail και φροντίζει να συμμορφώνεται και να εκπληρώνει τα καθήκοντά του σύμφωνα με το περιεχόμενο αυτών.
  • Παρακολουθεί τις μηνιαίες αξιολογήσεις, εκφράζει τις παρατηρήσεις του αν επιθυμεί, και θέτει στόχους με την βοήθεια του ομαδάρχη.
  • Αξιολογεί τα εργαλεία εργασίας του και αναφέρει ελλείψεις, ή δυσλειτουργίες (τηλεφώνου, Η / Υ, γενικότερου εξοπλισμού) σύμφωνα με τον ΟΑΚΑ (οδηγό αντιμετώπισης καταστάσεων ανάγκης).
  • Qualifications

    ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣΘΕΣΗΣ

    Απόλυτα κριτήρια

  • Απόφοιτος Λυκείου
  • Γνώσεις Η / Υ
  • Δεξιότητα επικοινωνίας
  • Δεξιότητα εργασίας σε ομάδα
  • Διαθεσιμότητα ευελιξία ωραρίου
  • Υπευθυνότητα
  • Επιθυμητά κριτήρια

  • Ανάλογη προϋπηρεσία
  • Επιθυμητή η γνώση μιας ξένης γλώσσας Ευρωπαϊκής χώρας
  • What We Offer

    By joining AXA Partners, you will work in a responsible company, which offers a real culture of expertise & diversity. Our focus is on accelerating the development of everyone’s skills, whilst offering attractive and competitive compensation and opportunities for professional development and growth.

    Additionally, at AXA, we work to make a real difference to people - when amazing things happen and when we create opportunities for a better life, the feeling of pride is extraordinary.

    Υποβάλετε αίτηση
    Προσθήκη στα αγαπημένα
    Κατάργηση από τα αγαπημένα
    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης