Customer Service & Logistics Assistant
ΟΜΥΑ
Θεσσαλονίκη
πριν από 2 μέρες
source : Skywalker

Customer Service & Logistics Assistant

Omya Hellas , is currently looking for a professional who is responsible, mature, self-motivated. Main accountabilities of the position are : logistics (inbound / outbound), customers’ orders processing.

  • Graduate of Technical Institute or University, logistics or economic department
  • Minimum three (3) years experience in Logistics and Customer Service department
  • Knowledge of the key logistics and customer service procedures, customers’ orders receipt and order confirmation according to inventory and available stock
  • Incoterms (2010) handling is mandatory
  • Excellent knowledge of Logistics (order processing), Exports and Imports handling to / from NON EU countries, road and containers shipments
  • Dealing with forwarders for freights, freight requests
  • Very good knowledge of English
  • Very good knowledge of Microsoft Office (especially Microsoft Excel and word)
  • Excellent knowledge of ERP, Entersoft is preferable.

    Please apply for the position only if you meet all mentioned requirements.

    Υποβάλετε αίτηση
    Προσθήκη στα αγαπημένα
    Κατάργηση από τα αγαπημένα
    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης