Υπάλληλοι Τεχνικής Εξυπηρέτησης Πελατών (8ωρο)
ICAP EMPLOYMENT SOLUTIONS
Αττικής
πριν από 15 μέρες
source : Skywalker

Η ICAP Employment Solutions , για λογαριασμό της VODAFONE ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΕΕΤ , αναζητά υποψηφίους για την κάλυψη θέσεων 8ωρης απασχόλησης για το τμήμα τεχνικής υποστήριξης πελατών.

O / η κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος / η για τα παρακάτω :

  • Διαχείριση τεχνικών προβλημάτων πελατών σταθερής τηλεφωνίας, IPTV, e-mail και internet
  • Ενημέρωση για εκκρεμότητες ανοιχτών υποθέσεων σε διαδικασία επίλυσης
  • Επίλυση παραπόνων σε πρώτο χρόνο
  • Προφίλ υποψηφίου :

  • Τεχνικές γνώσεις σταθερής τηλεφωνίας και παραμετροποίησης εξοπλισμών internet
  • Εμπειρία σε τηλεφωνική εξυπηρέτηση
  • Εξοικείωση στη χρήση Η / Υ, σε περιβάλλον Windows (MS Office)
  • Ευχέρεια στην επικοινωνία και τις διαπροσωπικές σχέσεις
  • Πολύ καλή χρήση της ελληνικής και αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)
  • Η εταιρία προσφέρει :

  • Μισθό πάνω από τη συλλογική σύμβαση και μπόνους
  • Συνεχή εκπαίδευση
  • Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
  • Ουσιαστικές προοπτικές εξέλιξης
  • Για όλες τις αιτήσεις θα τηρηθεί απόλυτη εμπιστευτικότητα.

    Υποβάλετε αίτηση
    Προσθήκη στα αγαπημένα
    Κατάργηση από τα αγαπημένα
    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «συνέχεια», δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης