Logistics Administrator
Talent
Athens, Attica, Greece
πριν από 2 μέρες

We are looking for a Logistics Administrator to help run our warehouse efficiently and according to safety guidelines.

Logistics Administrator responsibilities include supporting all supply chain procedures, from coordinating deliveries to managing shipping documentation.

To be successful in this role, you should be well-organized and understand the order fulfillment cycle.

Ultimately, you will ensure our customers receive the right orders on time.

Responsibilities

Coordinate our supply chain procedures to maximize quality of delivery

Track orders to ensure timely deliveries

Maintain updated records of orders, suppliers and customers

Provide information to customers about the status of their orders

Oversee the levels of our warehouse stock and place orders as needed

Requirements

Work experience as a Logistics Administrator, Warehouse Administrator or similar role

Knowledge of logistics software or transport management systems

Basic accounting knowledge

Excellent organizational and time-management skills

Good communication skills

Αναφορά αυτής της εργασίας
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Υποβάλετε αίτηση
Το e-mail μου
Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
Συνέχεια
Φόρμα αίτησης