Application Support Specialist
Euvic IT S.A.
Athens, Greece
πριν από 1 μέρα
source : Just Join IT

Ticketing tools (regular)

Telecom Domain (regular)

IT Infrastructure (regular)

Experience

  • 5+ years of work experience working in Operations Incident / Service Management,
  • Experience in working with multi location / multinational / remote team,
  • Experience in handing demanding customer.
  • Responsibilities :

  • Provide Application Support along with team and under supervision of Operations Lead,
  • Perform initial analysis on any incident and involve all stakeholders if needed,
  • Ensure knowledge of Telecom domain, front and back end technologies,
  • Work with Dev Team and infra team if needed,
  • Manage e2e test support and data migration support,
  • Establish RCA,
  • Raise problem record,
  • Keep track of config changes,
  • Documentation,
  • Follow process,
  • Provide Front end support to customer,
  • Provide technical requirements to new release to improve Operations,
  • Manage SLA / KPI / OLA,
  • Apply the escalation process when required to ensure focus on high severity incidents,
  • Generation of daily, weekly and monthly reporting as defined,
  • Proactive monitoring and health checks,
  • Monitor Incidents.
  • Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Εφαρμογή
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης