German L2 Technical Support Specialist - (m/f/d)
Hemmersbach
Athens, Greece
πριν από 1 μέρα

Your skills

  • 5 years of experience in technical support
  • knowledge of HPI computing environment
  • Fluent German (C1- C2 level)
  • Great communications skills
  • Your Tasks

    The German L2 Technical Support Specialist acts as an CE Assistant, to support and help printing and computing engineers with end customer onsite BF interventions.

    Some of the tasks include :

  • Qualify dedicated and needed parts to reach an 2nd visit fix
  • Reducing 3OS+ rate plus in parallel having the part consumption metrics from our client
  • Be part of us

    Hemmersbach provides IT infrastructure services in more than 190 countries with 50 own subsidiaries. We deliver exclusively for the leading companies in the IT industry.

    We go the extra mile we not only simply enthuse our customers, but also make the world a better place : 20% of our profits go into our Direct Actions Hemmersbach Rhino Force, Hemmersbach Kids’ Family and Hemmersbach Climate Force.

    That’s why Hemmersbach is The Social Purpose IT Company.

    Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Εφαρμογή
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης