Διαθέτεις τεχνικές γνώσεις και είσαι λάτρης της τεχνολογίας;
Είσαι επικοινωνιακός και σου αρέσει να δίνεις λύσεις;
Στείλε μας το βιογραφικό σου ΤΩΡΑ!
Η ManpowerGroup Greece , για λογαριασμό πελάτη της, μεγάλης εταιρείας τηλεπικοινωνιών, αναζητά νέους υποψήφιους ως Εκπροσώπους Τεχνικής Υποστήριξης Πελατών.
Ωράριο Απασχόλησης :
Πενθήμερη, 8ωρη απασχόληση με 2 ρεπό ανά εβδομάδα. Κυλιόμενο ωράριο με εναλλαγή βαρδιών.
Τόπος Απασχόλησης :
Στα γραφεία γνωστής εταιρείας τηλεπικοινωνίων με ευχάριστο κλίμα και πολύ σύγχρονες εγκαταστάσεις, στα Νότια Προάστια.
Υπάρχει εταιρικό πούλμαν για τη μεταφορά εργαζομένων από σταθμό μετρό.
Αρμοδιότητες :
Διαχείριση εισερχομένων κλήσεων με άμεσο σκοπό την παροχή τεχνικής υποστήριξης σε υπηρεσίες σταθερής & internet
Καταχώρηση των σχετικών δεδομένων και αιτημάτων εντός του συστήματος CRM
Διατήρηση της ικανοποίησης των πελατών σε υψηλά επίπεδα
Προφίλ Υποψηφίου :
Απόφοιτοι Λυκείου / ΙΕΚ / ΤΕΙ ή ΑΕΙ σε σχετικό αντικείμενο
Ευχέρεια στην τηλεφωνική επικοινωνία & πελατοκεντρική αντίληψη
Πολύ καλή εξοικείωση με την τεχνολογία
Διαπραγματευτικές ικανότητες
Πνεύμα ομαδικότητας
Προϋπηρεσία σε θέσεις τηλεφωνικού κέντρου θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
Απολαβές :
Σταθερός μηνιαίος μισθός με την εγγύηση της ManpowerGroup
Ανταγωνιστικό Μηνιαίο Bonus επίτευξης στόχων
Συνεχής εκπαίδευση & ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον
Προοπτικές εξέλιξης σε μία συνεχώς αναπτυσσόμενη ομάδα