Υπεύθυνος Καταστήματος
Migato
Αλεξανδρούπολη, GR
πριν από 4 μέρες
source : Kariera.gr

Περιγραφή Θέσης

Υπεύθυνος Καταστήματος

Ο Υπεύθυνος Καταστήματος είναι υπεύθυνος για τη δημιουργία υψηλού επιπέδου ομάδας, για την αύξηση της παραγωγικότητας του καταστήματος και για την άψογη εξυπηρέτηση των πελατών.

Η διασφάλιση εφαρμογής των εταιρικών διαδικασιών, η διατήρηση ενός άριστου περιβάλλοντος (βιτρίνα, καθαριότητα, κτλ), η μεγιστοποίηση της παραγωγικότητας μέσω των δεικτών απόδοσης (conversion, multi, κτλ) και η διατήρηση μιας αποτελεσματικής ομάδας είναι οι προτεραιότητες του συγκεκριμένου ρόλου.

Βασικές αρμοδιότητες

Μεγιστοποίηση αποδοτικότητας :

  • Υπεύθυνος / η για την αύξηση των πωλήσεων
  • Αναλύει τα αποτελέσματα & δημιουργεί μετρήσιμα, υλοποιήσιμα σχέδια δράσης για τη θετική ανάπτυξη των δεικτών απόδοσης KPIs (Conversion, μέση απόδειξη, Multi κτλ)
  • Ελέγχει πλήρως τη διαχείριση του προσωπικού, συμπεριλαμβανομένου μεταξύ άλλων της δημιουργίας προγράμματος εργασίας
  • Διατηρεί άριστη την εικόνα του Brand μέσω της εμπορικής παρουσίασης των προϊόντων στη βιτρίνα και των κατάλληλων προωθητικών σημάνσεων σύμφωνα με τα αντίστοιχα εργαλεία και διαδικασίες της Εταιρείας
  • Διασφαλίζει τη σωστή & έγκαιρη αλλαγή βιτρινών βάσει των οδηγιών που παρέχονται από την Εταιρεία
  • Εξασφαλίζει ότι όλα τα θέματα που σχετίζονται με το απόθεμα του καταστήματος, όπως παραλαβή προϊόντων, οργάνωση αποθήκης, αποστολές / παραλαβές κτλ, λαμβάνουν χώρα βάσει των Εταιρικών διαδικασιών
  • Φροντίζει ότι η ομάδα του καταστήματος πάντα παρέχει άριστη εξυπηρέτηση με θετική προσέγγιση, λαμβάνοντας υπόψη τις Εταιρικές αξίες και στόχους
  • Προτείνει στον Area Manager του καταστήματος τρόπους για περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων και αύξηση της παραγωγικότητας μέσω των αντίστοιχων δεικτών και εργαλείων απόδοσης
  • Ηγείται της εφαρμογής των Εταιρικών πολιτικών και πρωτοβουλιών, όπως την εφαρμογή καινούριων εργαλείων, ενημέρωση για νέα προϊόντα / υλικά και την εφαρμογή νέων τεχνικών πωλήσεων
  • Διαχειρίζεται καθολικά και επιλύει όλα τα παράπονα πελατών
  • Ανθρώπινο δυναμικό :

  • Επιμορφώνει το προσωπικό σχετικά με τις αξίες της Εταιρείας και το σωστό τρόπο συμπεριφοράς μεταξύ της ομάδας
  • Ηγείται της ομάδας του καταστήματος μέσω ξεκάθαρης στοχοποίησης και αντίστοιχων τρόπων προς την επίτευξή τους.
  • Χτίζει αποδοτική ομάδα μέσω καθημερινής συζήτησης και συνεχούς εκπαίδευσης
  • Διαχειρίζεται καθολικά την εξέλιξη του προσωπικού, όπως τη σωστή ένταξή τους στην ομάδα, την αξιολόγησή τους, τη διατήρησή τους, την ανάπτυξη της καριέρας τους και την επιβράβευση σωστών συμπεριφορών
  • Δημιουργεί ένα θετικό εργασιακό περιβάλλον και επιλύει τυχόν διαφωνίες μεταξύ του προσωπικού
  • Βασικά προσόντα

  • 1-2 χρόνια εμπειρίας ως Υπεύθυνος Καταστήματος
  • Άπταιστα αγγλικά
  • Καλή γνώση των προγραμμάτων του Microsoft Office (Word, Excel)
  • Ισχυρές επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Αποτελεσματικότητα και ομαδικότητα
  • Προσανατολισμός στην παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών
  • Δυνατότητα χειρισμού πολλαπλών εργασιών σε συνθήκες πίεσης
  • Προσφέρεται ευχάριστο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας με προοπτικές εξέλιξης.

    Εάν θέλετε να ενταχθείτε στην ομάδα μας παρακαλούμε στείλτε το βιογραφικό σας μέσω email με θέμα ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ" κάνοντας Αίτηση

    Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης