Trade Support Agent
Sky Express
Αθήνα, Ελλάδα
πριν από 1 μέρα
source : Greek Travel Pages

Περίληψη

is currently seeking for a high achiever Trade Support Agent to join company’s Sales department and carry out administration tasks and high-quality services.

The ideal candidate will be self-motivated and will commit himself to maximize the agent and customer experience.

Key responsibilities

  • Provide inside sales and technical support to Trade agents
  • Handling Group / Agents requests via phone or email and follow up
  • Promote GQ services
  • Provide technical administration and support to B2B platform
  • Administer booking spreadsheets and reporting
  • Skill set

  • Customer oriented
  • Strong communication skills
  • Attention to detail
  • Ability to work under pressure
  • Team player
  • Problem solving
  • Requirements

  • Bachelor’s degree
  • At least 1-year experience in Sales
  • Excellent command of the English language
  • PC literacy
  • Flexibility to work on rotation basis
  • Knowledge of any other language will be considered an asset.

    Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης