Στέλεχος Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών
ICAP Employment Solutions
Αθήνα, Greece
πριν από 4 μέρες
source : Careernet.gr

Η ICAP Employment Solutions , για λογαριασμό μεγάλου τραπεζικού οργανισμού, αναζητά υποψηφίους για την κάλυψη θέσεων 4ωρης απασχόλησης στο τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.

Περιγραφή Θέσης :

Εξερχόμενες κλήσεις σε υφιστάμενο πελατολόγιο, με στόχο :

  • Την ενημέρωση για ειδικές προσφορές
  • Την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών του Τραπεζικού Οργανισμού
  • Την διενέργεια ερευνών ικανοποίησης πελατών
  • Απαραίτητα προσόντα :

  • Άνεση στην επικοινωνία
  • Πελατοκεντρική προσέγγιση
  • Καλή γνώση αγγλικών (προφορικά και γραπτά)
  • Εξοικείωση στη χρήση Η / Υ
  • Απόφοιτος Λυκείου
  • Περαιτέρω σπουδές οικονομικής κατεύθυνσης καθώς και εμπειρία σε παρόμοιο αντικείμενο, θα εκτιμηθούν
  • Η εταιρεία προσφέρει :

  • Αμειβόμενη εκπαίδευση με οπτικοακουστικό υλικό σε σύγχρονες εγκαταστάσεις
  • Σταθερές μηνιαίες απολαβές και ασφάλιση, με την αξιοπιστία ενός μεγάλου Οργανισμού
  • Μηνιαίο Βonus βάσει επίτευξης στόχου
  • Επιπρόσθετο Ιδιωτικό Ομαδικό Ασφαλιστήριο με αξιόλογες παροχές στον Κλάδο Υγείας
  • Ευχάριστο και σύγχρονο περιβάλλον εργασίας, εύκολα προσβάσιμο με ΜΜΜ
  • Προγράμματα Υποστήριξης Εργαζομένων (EAP)
  • Συνεχής Εκπαίδευση
  • Προοπτικές ανάπτυξης καριέρας & εξέλιξης εντός της εταιρείας
  • Για όλες τις αιτήσεις θα τηρηθεί απόλυτη εμπιστευτικότητα.

    Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης