Technical Support Agents , 1st Level
Δ/Δ
Kallithea
πριν από 6 μέρες
source : Kariera.gr

Περιγραφή Θέσης

Οι με 55 χρόνια προσφοράς στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι και 1.100 εργαζόμενους αποτελούν αθροιστικά, έναν από τους μεγαλύτερους Παρόχους B2B υπηρεσιών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, διαθέτοντας μεγάλο εύρος υπηρεσιών και προϊόντων που ομαδοποιούνται σε 4 κατηγορίες : Credit Risk Services, Marketing & Sales Solutions, Management Consulting και People & Employment Solutions .

Η ICAP , όμιλος εταιρειών , αναζητά υποψήφιους για τη θέση του Technical Support Agent του τμήματος Contact Center στη Καλλιθέα για part-time 4 ωρη απασχόλησημε σταθερές βάρδιες Δευτέρα - Παρασκευή ή 6ωρη & 8ωρη απασχόληση με κυλιόμενες βάρδιες .

Αρμοδιότητες

  • Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών και διαχείριση τεχνικών προβλημάτων
  • Ενημέρωση για εκκρεμότητες ανοιχτών υποθέσεων σε διαδικασία επίλυσης
  • Επίλυση παραπόνων σε πρώτο χρόνο
  • Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης