Υπάλληλος Γραφείου – Administrator / ΚΩΔ : AD0118 – ΕΚΛΕΙΣΕ –
VK PREMIUM
Μαρούσσι, Ελλάδα
πριν από 4 μέρες

Περιγραφή θέσης, καθήκοντα

  • Δημιουργία και διαχείριση παραγγελιών προς προμηθευτές
  • Λήψη παραγγελιών και καταχώρηση αυτών στο ERP
  • Δημιουργία και αποστολή προσφορών σε πελάτες
  • Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών
  • Καταχώρηση εντολών τιμολόγησης
  • Απαιτούμενα προσόντα

  • Απόφοιτος ανώτερης ή ανώτατης Σχολής, θετικής κατεύθυνσης
  • Ευχέρεια στους υπολογισμούς και τις μαθηματικές πράξεις
  • Άριστη γνώση Ελληνικών και Αγγλικών. Καλή χρήση γραπτώς και προφορικώς
  • Καλός χειρισμός Η / Υ (EXCEL, WORD, POWERPOINT)
  • Γνώση χειρισμού συστημάτων ERP
  • Ομαδικό πνεύμα εργασίας
  • Υπευθυνότητα, συνέπεια και διάθεση για εργασία υψηλών απαιτήσεων
  • Ευχάριστη και θετική προσωπικότητα
  • Προϋπηρεσία τουλάχιστον 5 έτη σε αντίστοιχη θέση
  • Στείλτε την αίτηση σας
    Στείλτε την αίτηση σας
    Το e-mail μου
    Κάνοντας κλικ στο "συνέχεια ", δίνω neuvoo συγκατάθεση για την επεξεργασία των δεδομένων μου και να μου στείλετε email Alerts, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo . Μπορώ να αποσύρω τη συγκατάθεσή μου ή να διαγραφείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης