Technical Support Specialist
GeeksForLess Inc.
Athens, Greece
πριν από 1 μέρα
source : Just Join IT

Responsibilities :

  • Email / Tickets processing, testing and troubleshooting according to provided documentation and training;
  • Dispatching tickets to various functional customer’s teams;
  • Ongoing learning and staying up-to-date on all relevant products and technologies;
  • Providing Support for the customers;
  • Provide Support for other products;
  • Proactively identify issues that may affect customers and escalate them for resolution.
  • Requirements :

  • Strong written and verbal English skills;
  • Business communication and soft skills;
  • Understanding of networking and security software and hardware;
  • Basic understanding of : DNS, SMTP, Anti-Spam and Anti-Malware solutions;
  • Understanding of networking concepts and protocols;
  • Knowledge of security principles and best practices;
  • Programming or scripting experience is a plus;
  • Experience in service desk or tech support is a plus;
  • Higher education degree in Information Technology or similar vocational education is a plus (students who are finishing education are also welcome).
  • Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Εφαρμογή
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης