Email / Tickets processing, testing and troubleshooting according to provided documentation and training;
Dispatching tickets to various functional customer’s teams;
Ongoing learning and staying up-to-date on all relevant products and technologies;
Providing Support for the customers;
Provide Support for other products;
Proactively identify issues that may affect customers and escalate them for resolution.
Requirements :
Strong written and verbal English skills;
Business communication and soft skills;
Understanding of networking and security software and hardware;
Basic understanding of : DNS, SMTP, Anti-Spam and Anti-Malware solutions;
Understanding of networking concepts and protocols;
Knowledge of security principles and best practices;
Programming or scripting experience is a plus;
Experience in service desk or tech support is a plus;
Higher education degree in Information Technology or similar vocational education is a plus (students who are finishing education are also welcome).
Αναφορά αυτής της εργασίας
Thank you for reporting this job!
Your feedback will help us improve the quality of our services.
Προσθήκη στα αγαπημένα
Πρέπει να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να προσθέσετε αυτήν την εργασία στα αγαπημένα σας. Κάντε κλικ στο κουμπί "Συνέχεια" για να συνδεθείτε ή να δημιουργήσετε ένα νέο λογαριασμό. Στη συνέχεια, θα μπορείτε να έχετε πρόσβαση στα αγαπημένα σας από τον ιστότοπό μας ή από την εφαρμογή για κινητά του neuvoo.