Υπάλληλος διαχείρισης εισερχομένων κλήσεων RFV2911
ICAP EMPLOYMENT SOLUTIONS
Αθήνα
πριν από 2 μέρες
source : Kariera.gr

Περιγραφή Θέσης

ICAP Employment Solutions, αναζητά υποψηφίους για την κάλυψη θέσεων στο τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρίας 360 Connect, θυγατρικής εταιρίας της VODAFONE ΠΑΝΑΦΟΝ Α.Ε.Ε.Τ.

Ο / Η κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος / η για την ολιστική εξυπηρέτηση των ιδιωτών και εταιρικών Πελατών, τη διαχείριση παραπόνων, την κατανόηση και καταγραφή αιτημάτων καθώς και για την πλήρη παροχή πληροφοριών για θέματα λογαριασμών.

Requirements

  • Απόφοιτοι Λυκείου / ΙΕΚ
  • Άνεση στην επικοινωνία και άριστη χρήση προφορικού λόγου
  • Πελατοκεντρική προσέγγιση
  • Πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας
  • Διαπραγματευτικές ικανότητες και εμπειρία στη διαχείριση αντιρρήσεων
  • Εμπειρία στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση
  • Γνώση Η / Υ
  • Γνώση Αγγλικής γλώσσας
  • Benefits

  • Ελκυστικό πακέτο αποδοχών με ασφαλιστική κάλυψη
  • Bonus παραγωγικότητας
  • Εφικτούς στόχους
  • Συνεχής εκπαίδευση
  • Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
  • Προοπτικές εξέλιξης
  • undefined

    Υποβάλετε αίτηση
    Προσθήκη στα αγαπημένα
    Κατάργηση από τα αγαπημένα
    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης