Έμπειρο Στέλεχος Διαμεταφοράς
Intertruck Ε.Π.Ε.
Θεσσαλονίκη, Κεντρική Μακεδονία-Θεσσαλονίκη, GR
πριν από 9 λεπτά
source : Kariera

Η Intertruck Ε . Π . Ε . ζητεί

Έμπειρο Στέλεχος Διαμεταφοράς

για θέση εργασίας στα κεντρικά γραφεία της στη Θεσσαλονίκη

ανατολική Θεσσαλονίκη στο εμπορικό κέντρο Cosmos Offices)

Η Intertruck Ε.Π.Ε δραστηριοποιείται τα τελευταια 1 8 χρόνια στο χώρο των Υπηρεσιών Διαμεταφοράς με μεγάλο δίκτυο από και προς την Ευρώπη.

Το δίκτυο υπηρεσιών της αναπτύσσεται συνεχώς ενώ παράλληλα, οι αποθήκες που διατηρεί η εταιρεία σε κομβικά σημεία της Ευρώπης παρέχουν τη δυνατότητα και την ευελιξία για άμεσες φορτοεκφορτώσεις και αναχωρήσεις των φορτηγών.

Τα καθήκοντά του / της Υποψηφίου που θα επιλεχθεί θα περιλαμβάνουν :

  • Καθημερινή επικοινωνία και εξυπηρέτηση πελατών από την αρχή ως το τέλος μιας μεταφοράς.
  • Υπολογισμό και αποστολή οικονομικών προσφορών στους πελάτες συνυπολογίζοντας τα έσοδα / κόστη της μεταφοράς.
  • Διεκπεραίωση της μεταφοράς εμπορευμάτων με τον πιο επαρκή, αποτελεσματικό και ασφαλή τρόπο με βάση το είδος του φορτίου (e.
  • g. ADR, chemicals etc).

  • Κατανόηση και ικανοποίηση των αναγκών των πελατών και σχεδιασμό του κατάλληλου πλάνου διαμεταφοράς.
  • Αναζήτηση νέων πελατών / προμηθευτών / projects.
  • Διαχείριση φόρτωσης / εκφόρτωσης εμπορευμάτων στις αποθήκες της εταιρείας.
  • Καθημερινή επικοινωνία με πελάτες / προμηθευτές / συνεργάτες.
  • Το προφίλ σας :

    Προκειμένου να είστε σε θέση να ανταποκριθείτε στα καθήκοντα της θέσης, θα πρέπει να διαθέτετε τα ακόλουθα :

    Απαραίτητα

  • 6+ χρόνια σχετικής εργασιακής εμπειρίας (και ιδιαίτερα σε διαμεταφορική εταιρεία )
  • Απόφοιτος Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης
  • Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας
  • Εξοικείωση με ERP / CRM / Logistics Software
  • Ομαδικό πνεύμα στην εργασία
  • Ευχέρεια στην επικοινωνία, στη διαπραγμάτευση και στις διαπροσωπικές σχέσεις
  • Ευελιξία και προσαρμοστικότητα
  • Ακεραιότητα
  • Ικανότητα προγραμματισμού, επιμερισμού εργασιών και διεκπεραίωσης πολλαπλών εργασιών
  • Επιθυμητά

  • Γνώση Γερμανικής / Ολλανδικής / Βουλγαρικής / Τουρκικής Γλώσσας
  • Πελατολόγιο και δικτύωση στον κλάδο των αυτοκινητιστών
  • Εμπειρία στη διοίκηση ομάδας και ικανότητα ανάληψης ευθυνών στο πλαίσιο εξέλιξης του ατόμου μέσα στην εταιρία
  • Απόφοιτος / η Τμήματος Logistics / Supply Chain / Πωλήσεων
  • Εφόσον επιλεγείτε για την κάλυψη της θέσης, σας προσφέρεται :

  • Ιδιαίτερα ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Πλάνο bonus
  • Ιδιωτική Ιατρική Ασφάλιση
  • Παροχή εταιρικού τηλεφώνου
  • Δυνατότητες γρήγορης επαγγελματικής και μισθολογικής εξέλιξης βασισμένη στην απόδοση
  • Σύγχρονο, γρήγορα αναπτυσσόμενο εργασιακό περιβάλλον
  • Αν είστε έτοιμος / η για μια θέση στο συνεχώς αναπτυσσόμενο κλάδο των Μεταφορών, στείλτε το βιογραφικό σας σήμερα επιλέγοντας Αίτηση.

    Vasiliki Atmatzidou, Human Resources Manager

    Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα ακολουθήσει επικοινωνία μόνο με τους / τις υποψηφίους / ες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη.

    Οι συνεντεύξεις θα διεξαχθούν αρχές Φεβρουαρίου 2022.

    Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.

    Τα γραφεία μας βρίσκονται :

    Cosmos Offices

    Αγίου Γεωργίου 5, 57001

    Πατριαρχικό Πυλαίας

    Θεσσαλονίκη

    Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Εφαρμογή
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης