IT Support Engineer
EMPIST
Chalandri, Athens, Greece
πριν από 2 μέρες
source : CollegeLink
  • Monitor and maintain systems (servers, network devices, user machines).
  • Troubleshoot and resolve issues, including but not limited- to : Windows servers, ESX hosts, VMs, firewalls, switches.
  • Respond to user requests and work with them until resolution and in a timely manner.
  • Proactive maintenance and continuous operations support of information systems and technical support services.
  • Development, implementation and support of customer infrastructure.
  • Monitoring, auditing and policy enforcement of physical, network and user-level security of the system and resources.
  • Comply to customers’ service level agreements.
  • Maintain strong customer service skills when dealing with clients, vendors and other Tech Impact partners.
  • Dispatch to clients to resolve issues that cannot be resolved remotely.
  • Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης