E-Commerce Customer Service Co-Worker (Μερικής απασχόλησης)
IKEA
ΑΘΗΝΑ
πριν από 4 μέρες
source : applymycv

Έχουμε ένα κοινό όραμα στην ΙΚΕΑ : να βοηθούμε τους πελάτες μας να απολαμβάνουν μια καλύτερη καθημερινή ζωή στο σπίτι. Δίνουμε μεγάλη σημασία στο όραμά μας.

Όλοι εμείς επιλέγουμε να εργαζόμαστε στην ΙΚΕΑ γιατί μοιραζόμαστε μια μοναδική εταιρική κουλτούρα και αξίες. Είμαστε παθιασμένοι με τη δουλειά μας, εργαζόμαστε συλλογικά με ενθουσιασμό, εξερευνούμε και βρίσκουμε καλύτερους τρόπους για να προχωρήσουμε .

Αναγνωρίζουμε τις προσπάθειες που καταβάλλουμε σε καθημερινή βάση και γιορτάζουμε τις επιτυχίες μας!

Για τα γραφεία μας, στο Αιγάλεω, αναζητούμε :

E-Commerce Customer Service Co-Worker

SO ECOM0620)

Αναφερόμενος / η στον E-Commerce Customer Service Team Leader , οι κύριες αρμοδιότητές σου είναι :

  • Διαχειρίζεσαι άψογα τα παράπονα των πελατών, δίνεις σαφείς οδηγίες, προτείνεις δραστηριότητες που κερδίζουν τον πελάτη
  • Ελέγχεις το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο της εξυπηρέτησης πελατών του ηλεκτρονικού καταστήματος, απαντάς στα ερωτήματα των πελατών και επιλύεις τις υποθέσεις τους, ενημερώνοντας ταυτόχρονα τη βάση δεδομένων του συστήματος CRM
  • Παρακολουθείς το επίπεδο της παρεχόμενης εξυπηρέτησης από τους εξωτερικούς συνεργάτες (Μεταφορικές εταιρείες και Συναρμολόγηση) σε σχέση με τις απαιτήσεις και προδιαγραφές της εταιρείας
  • Εφαρμόζεις τις ρουτίνες και τις διαδικασίες του τμήματος όπως ανατίθενται βάσει των εταιρικών οδηγιών
  • Απαραίτητα Προσόντα :

  • Προσανατολισμός στην Εξυπηρέτηση του Πελάτη
  • Αποτελεσματικότητα, προγραμματισμός & οργάνωση
  • Ικανότητα διαχείρισης κρίσεων και δύσκολων καταστάσεων
  • Ομαδικό πνεύμα και καλή επικοινωνία
  • Γνώση της Αγγλικής Γλώσσας
  • Γνώση ηλεκτρονικών υπολογιστών (με έμφαση στο excel)
  • Απολυτήριο Λυκείου
  • Τουλάχιστον 2 χρόνια εμπειρίας σε εξυπηρέτηση πελάτη
  • Επιθυμητά Προσόντα :

  • Πτυχίο ΑΕΙ / ΤΕΙ
  • Επιπλέον ξένες γλώσσες
  • Γνώση Navision
  • Εάν εσύ :

  • Έχεις πάθος για το χώρο του επίπλου και την αγορά λιανικής; Είσαι χαμογελαστός και ενθουσιώδης ; Εργάζεσαι δίνοντας το σωστό παράδειγμα ;
  • Στοχεύεις στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του πελάτη ; Θέλεις να εκφράζεις νέες, τολμηρές ιδέες και να γίνεσαι καλύτερος καθημερινά;
  • Εμείς προσφέρουμε :

    Tη δυνατότητα να εργαστείς σε ένα περιβάλλον μέσα στο οποίο μπορείς να μάθεις, να αναπτύσσεσαι και να έχεις σημαντικές ευκαιρίες εξέλιξης.

    Μια ανοιχτή κουλτούρα όπου μπορείς να είσαι ο εαυτός σου και μια ποικιλόμορφη ομάδα ανθρώπων που χαίρονται να δουλεύουν μαζί.

    Επιπλέον προσφέρουμε ιδιωτική ιατρική ασφάλιση και επιπρόσθετες παροχές.

    Η ΙΚΕΑ είναι η μεγαλύτερη εταιρία στον κόσμο σε πωλήσεις επίπλων και ειδών οικιακού εξοπλισμού με 433 καταστήματα σε πάνω από 50 χώρες και με όραμα τη δημιουργία μιας καλύτερης καθημερινής ζωής για τους πολλούς του κόσμου.

    Η ΙΚΕΑ σε Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία εκπροσωπείται από τον Όμιλο Εταιριών FOURLIS . Ξεκίνησε τις δραστηριότητές της το 1999 και σήμερα λειτουργούν 5 καταστήματα στην Ελλάδα, 1 στην Κύπρο και 1 στη Βουλγαρία, 9 Κέντρα Παραγγελιών & Παραλαβών σε Ελλάδα & Βουλγαρία και 1 Planning Studio στην Κύπρο.

    Εάν θέλεις να γίνεις μέλος της ομάδας μας, στείλε μας το πλήρες βιογραφικό σου σημείωμα μέχρι τις 28.06.2020 στο .

    Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης