Back office & Logistics Administrator
Δ/Δ
Αθήνα
πριν από 2 μέρες
source : Kariera.gr

Περιγραφή Θέσης

Υπεύθυνος / η διαχείρισης Παραγγελιών (Back office & Logistics Administrator)

Περιγραφή Θέσης

Ελληνική βιοτεχνία παραγωγής γυναικείων ενδυμάτων στο κέντρο της Αθήνας αναζητά για την κάλυψη της ακόλουθης θέσης

Υπεύθυνος / η διαχείρισης Παραγγελιών (Back office & Logistics Administrator)

Κύριες αρμοδιότητες

  • Προετοιμασία, καταχώρηση και έλεγχος του συνόλου παραγγελιών
  • Συνεργασία με την Παραγωγή για διευκρινίσεις, επίλυση προβλημάτων και συνολική υποστήριξη
  • Οργάνωση φορτώσεων και διακίνησης φορτίων
  • Τακτική επικοινωνία και συνεργασία με τις Πωλήσεις, τους πελάτες της εταιρείας, πρακτορεία και εταιρείες μεταφοράς
  • Έκδοση των απαραίτητων εγγράφων για τιμολόγηση, διακίνηση και εκτελωνισμό των φορτίων
  • Reporting
  • Βασικά Προσόντα

  • Απόφοιτος / η ΤΕΙ ή ΑΕΙ στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ή παρόμοια εκπαίδευση)
  • Εξαιρετική γνώση του MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • Αποδεδειγμένη εμπειρία χειρισμού κάποιου ERP προγράμματος
  • Ισχυρή προσοχή στη λεπτομέρεια και οργανωτικά προσόντα
  • Ικανότητα αποτελεσματικής απόκρισης στις ανάγκες των πελατών
  • Ευχέρεια στη γραπτή και προφορική επικοινωνία
  • Πολύ καλός χειρισμός της ελληνικής και της αγγλικής γλώσσας
  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση εργασίας είναι απαραίτητη
  • Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης