Σύμβουλοι Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης (Code CC19)
Ανώνυμη Εταιρία
Αθήνα, Αττική-Αθήνα, GR
πριν από 4 μέρες
source : Kariera.gr

Κέντρο διαχείρισης επαφών κοινού ( contact center provider) παρέχει υπηρεσίες και ολοκληρωμένες λύσεις επικοινωνίας σε μεγάλες εταιρίες που ασχολούνται με το εμπόριο τροφίμων και φρέσκων προϊόντων στην κυπριακή αγορά.

Οι κάτοχοι της θέσης θα γίνουν μέλη μιας δυναμικής ομάδας με αντικείμενο την διαχείριση εισερχομένων ή / και εξερχόμενων κλήσεων για την εξυπηρέτηση των παραπάνω εταιριών με κύριο γνώμονα τον επαγγελματισμό τους.

Η εταιρία προσφέρει :

  • Δυνατότητα 40ωρής, 20ωρης εβδομαδιαίας απασχόλησης
  • Σύμβαση αορίστου χρόνου
  • Άμεση πρόσληψη, σταθερό μισθό και ασφάλιση
  • Εκπαίδευση (πρόγραμμα εταιρίας & προϊόντα πελατών)
  • Προοπτικές εξέλιξης εντός τμήματος ή / και υπόλοιπης εταιρίας
  • Ευχάριστο, σύγχρονο χώρο εργασίας, φιλικό περιβάλλον
  • Απαραίτητα προσόντα :

  • Πολύ καλός προφορικός και γραπτός λόγος στα Ελληνικά και Αγγλικά
  • Αναπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση του πελάτη
  • Επαγγελματική συμπεριφορά
  • Εξοικείωση με Η / Υ
  • Απολυτήριο Λυκείου
  • Επιθυμητή η προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
  • Υποβάλετε αίτηση
    Προσθήκη στα αγαπημένα
    Κατάργηση από τα αγαπημένα
    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης