Mail Clerk - Flexible Office Homeoffice Remote
Talent
Athens, Attica, Greece
πριν από 3 μέρες

We are looking for a Mail Clerk to handle, sort and distribute envelopes and packages. In this role, you should be diligent and reliable.

You should have attention to detail, good literacy skills and the ability to remain calm and productive when handling urgent mail or postage mistakes.

Your goal will be to ensure our mail reaches its recipients in good condition.

Responsibilities

Sort mail by department, location or category

Arrange for express delivery when needed

Keep records of incoming packages, including their weight, return address and description

Correct and reforward misdirected mail

Sign for incoming registered or certified mail

Requirements

Well-organized, with sharp attention to detail

Proven experience as a Mail Clerk or Office Clerk

Good communication and literacy skills

Experience with mail sorting and postage meter machines is a plus

Ability to work under pressure

Αναφορά αυτής της εργασίας
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Υποβάλετε αίτηση
Το e-mail μου
Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
Συνέχεια
Φόρμα αίτησης