Customer Service στο Μαρούσι
Hrstrategy Human Resources
Μαρούσι
πριν από 3 μέρες
source : Jobseeker

Ο πελάτης μας, εμπορική εταιρία με πελάτες Β2Β και B2C, επιθυμεί να προλάβει Υπάλληλο Customer Service με έδρα το Μαρούσι.

Τα καθήκοντα της θέσης :

Εξασφάλιση της απρόσκοπτης καταχώρησης των παραγγελιών καθημερινά στο μηχανογραφικό σύστημα.

Ευθύνη της έκδοσης παραστατικών και διαφόρων reports που στοχεύουν στην ενημέρωση των πελατών.

Καθημερινή επικοινωνία με πελάτες της εταιρίας τηλεφωνικά προκειμένου να διερευνήσουν αν έμειναν ευχαριστημένοι από το προϊόν και τον τρόπο παράδοσης.

Συνεννόηση / Επικοινωνία με το λογιστήριο, τον αρμόδιο πωλητή και το τμήμα της αποθήκης για την καλύτερη διεκπεραίωση των παραγγελιών των πελατών.

Χειρισμός των παραπόνων πελατών.

Έκδοση παραστατιών (τιμολογίων, δελτίων αποστολής, πιστωτικών κλπ).

Προσόντα των κατάλληλων υποψηφίων :

Σπουδές ή γνώσεις σχετικές με εξυπηρέτηση πελατών θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα.

Ευχέρεια στη χρήση Η / Υ : MS OFFICE.

Πολύ καλή γνώση και διαχείριση της αγγλικής γλώσσας (τουλάχιστον επιπέδου Lower) σε γραπτό και προφορικό επίπεδο.

Γνώση ERP ή / και CRM.

Επιθυμητά χαρακτηριστικά των κατάλληλων υποψηφίων :

Να διαθέτουν επικοινωνιακές και οργανωτικές ικανότητες.

Να έχουν ευελιξία και να μπορούν να ελιχθούν σε καταστάσεις που ξεφεύγουν από τα προγραμματιζόμενα.

Εργατικότητα και μεθοδικότητα, με αίσθηση ευθύνης και συνέπειας σε σχέση με όλα τα τμήματα της εταιρείας και φυσικά με τους πελάτες.

Αναφορά αυτής της εργασίας
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Υποβάλετε αίτηση
Το e-mail μου
Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
Συνέχεια
Φόρμα αίτησης