Υπάλληλοι τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών
ARVANITIDIS
Chalandri, Athens, Greece
πριν από 3 μέρες
source : CollegeLink
  • Αποτελεσματική διαχείριση και ανάπτυξη πελατολογίου
  • Ενίσχυση της εταιρικής εικόνας
  • Εφαρμογή της εμπορικής και πιστωτικής πολιτικής της εταιρείας.
  • Διαχείριση αιτημάτων των πελατών σχετικά με προϊόντα
  • Διαχείριση εισερχομένων κλήσεων με στόχο την ικανοποίηση αιτημάτων των πελατών
  • Άμεση εξυπηρέτηση και εύρεση κατάλληλων λύσεων
  • Διατήρηση της ικανοποίησης των πελατών σε υψηλά επίπεδα
  • Παροχή υποστήριξης στους πωλητές (εσωτερικούς πελάτες) με τους ίδιους όρους εξυπηρέτησης γνώσεων
  • Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Εφαρμογή
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης