CALL CENTER AGENTS – AEGEAN AIRLINES
University of Piraeus
Greece
πριν από 3 μέρες

Job opening

Aegean Airlines is currently seeking :

Call Center Agents

The Call Center department operates at the company’s Head Quarters in Kifissia, daily, 24 hours a day.

This position brings along some of the following responsibilities :

  • Answer incoming calls
  • Book seats
  • Issue e-tickets
  • Provide information on flights, fares, as well as new services
  • Perform tickets / bookings changes or cancellations
  • Candidates should have the following personal requirements :

  • Team oriented
  • Sales skills
  • Committed
  • Ability to work on rotation shifts
  • Decisive, organized, proactive approach
  • Candidates should have the following educational requirements and work experience :

  • High School diploma mandatory
  • Bachelor degree will be an asset
  • Greek and English fluent written and spoken are mandatory
  • Excellent knowledge of at least one of the following languages will be an asset : German, French, Italian, Russian, Spanish
  • Good knowledge of Microsoft Office
  • Military obligation must be completed
  • The Call center department operates at Head Quarter in Kifissia, daily, 24 hours a day.

    Kindly note that only online applications submitted through company web site will be considered at the following link will be considered.

    All CVs will be treated with strict confidentiality.

    FacebookTwitterEmailLinkedIn

    Υποβάλετε αίτηση
    Προσθήκη στα αγαπημένα
    Κατάργηση από τα αγαπημένα
    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης