Customer Support Agent (Spanish speaking)
Spoton Connections
Athens, Greece
πριν από 1 μέρα
source : JobsFactor

Responsibilities :

  • Identify and assess customer’s need to achieve satisfaction.
  • Handle and resolve client’s problems via phone, chatting and emails.
  • Provide accurate and valid information by using the right tools.
  • Communicate clearly and gently with all consumers.
  • Follow communication procedures, guidelines and policies.
  • Requirements :

  • Have developed communication and soft skills.
  • Have advanced Tech skills.
  • Native level in the required language, fluent level of English.
  • Be capable of handling stressful situations and demanding clients.
  • Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης