Call Center Agent
CELESTINO
Αθήνα, Ελλάδα
πριν από 1 μέρα
source : Kariera.gr

Η , η μεγαλύτερη Ελληνική εταιρεία γυναικείας ένδυσης αναζητά :

Call Center Agent Εκπρόσωπο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών

να λειτουργεί ως σύνδεσμος ανάμεσα στην εταιρεία και τους πελάτες που απευθύνονται στο τηλεφωνικό κέντρο του e-shop.

Ο ιδανικός υποψήφιος χαρακτηρίζεται από ισχυρές επικοινωνιακές και διαπροσωπικές δεξιότητες, έχει ευχάριστη προσωπικότητα, είναι ευέλικτος στις εργασίες που του ανατίθενται καθημερινά και είναι πρόθυμος να αναλάβει την αποτελεσματική διαχείριση των αιτημάτων των πελατών.

Ο στόχος του Call Center Agent είναι να παρέχει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης πελατών, να ενημερώνει πλήρως και λεπτομερώς τα συστήματα της εταιρείας και να συμβάλλει στις δράσεις του τμήματος που σχετίζονται με άλλα τμήματα της εταιρείας.

Καθήκοντα

  • Έγκαιρη, έγκυρη και αποτελεσματική διαχείριση εισερχομένων & εξερχομένων κλήσεων εξυπηρέτησης πελατών
  • Διερεύνηση αναγκών και καθοδήγηση πελατών προσφέροντας εξαιρετική εξυπηρέτηση
  • Δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης μεταξύ του πελάτη και της εταιρείας
  • Αξιοποίηση ευκαιριών προώθησης των προϊόντων της εταιρίας
  • Έγκυρη, γρήγορη και αποτελεσματική ενημέρωση των απαραίτητων πληροφοριακών συστημάτων, με τις πληροφορίες που συνέλεξε από την συνομιλία με τον πελάτη
  • Συχνή παρακολούθηση εκπαιδευτικών σεμιναρίων με στόχο την βελτίωση της κατάρτισης και την ενίσχυση της απόδοσης
  • Επίτευξη προσωπικών και ομαδικών στόχων
  • Απαιτήσεις

  • Απολυτήριο Λυκείου
  • Εργασιακή εμπειρία σε ρόλο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών
  • Άπταιστα Ελληνικά σε προφορικό & γραπτό λόγο
  • Γνώση Αγγλικών σε επίπεδο Proficiency
  • Άριστη γνώση Η / Υ και Microsoft Office
  • Τυφλό σύστημα πληκτρολόγησης
  • Ενεργητική ακρόαση
  • Ισχυρές δεξιότητες διαπροσωπικής, τηλεφωνικής και γραπτής επικοινωνίας
  • Εξοικείωση με συστήματα CRM
  • Αυτοπαρακίνηση και ενθουσιασμό για την επίτευξη στόχων
  • Ικανότητα αποτελεσματικής διαχείρισης χρόνου και πολλαπλών καθηκόντων ταυτόχρονα
  • Πελατοκεντρική αντίληψη
  • Γνώσεις συστημάτων ERP θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
  • Γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
  • Γνώσεις social media marketing θα θεωρηθούν επιπλέον προσόν
  • Η εταιρεία προσφέρει :

  • Άριστες συνθήκες εργασίας σε ένα σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον
  • Προοπτικές εξέλιξης σε μία σταθερά αναπτυσσόμενη εταιρεία
  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών και πρόγραμμα ομαδικής ασφάλισης
  • Step 2
    Υποβάλετε αίτηση
    Προσθήκη στα αγαπημένα
    Κατάργηση από τα αγαπημένα
    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «συνέχεια», δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης