Στελέχη Τηλεφωνικού Κέντρου (Εισερχόμενες Κλήσεις)
ICAP EMPLOYMENT SOLUTIONS
Θεσσαλονίκη, Κεντρική Μακεδονία-Θεσσαλονίκη, GR
πριν από 3 μέρες
source : Kariera

Η ICAP Employment Solutions για λογαριασμό της VODAFONE , αναζητά υποψήφιους για την κάλυψη θέσεων μερικής (5ωρης) απασχόλησης.

O / Η κάτοχος της θέσης θα αναφέρεται στον Team Leader του τμήματος και θα εργάζεται για λογαριασμό της εταιρείας, στις εγκαταστάσεις της στην Ανατολική Θεσσαλονίκη, 5 ημέρες την εβδομάδα με κυλιόμενο ωράριο, από Δευτέρα έως Κυριακή.

Περιγραφή Θέσης :

  • Διαχείριση κλήσεων και αιτημάτων
  • Παρακολούθηση πορείας αιτημάτων
  • Επίλυση παραπόνων σε πρώτο χρόνο
  • Διενέργεια καμπανιών για την ανάδειξη αναγκών
  • Επιβεβαίωση ικανοποίησης από την χρήση των προϊόντων και των υπηρεσιών
  • Ανανέωση συνδέσεων του πελάτη
  • Requirements

  • Εμπειρία σε εξυπηρέτηση πελατών
  • Άριστη γνώση και χρήση Η / Υ, ιδανικά και CRM
  • Πολύ καλή γνώση της Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)
  • Ικανότητα αναγνώρισης αγοραστικών αναγκών των πελατών και πρότασης εναλλακτικών λύσεων
  • Ικανότητα αποτελεσματικής διαχείρισης χρόνου / προγραμματισμού εργασίας
  • Ευχέρεια στην επικοινωνία, ομαδικό πνεύμα και πελατοκεντρική συμπεριφορά
  • Benefits

  • Συνεχή εκπαίδευση
  • Συμμετοχή σε πρόγραμμα προμηθειών
  • Προοπτικές εξέλιξης σε ένα σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
  • Για όλες τις αιτήσεις θα τηρηθεί απόλυτη εμπιστευτικότητα.

    Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης