Αντιπρόσωπος Τεχνικής Υποστήριξης
HAM Systems
Thessaloniki, Thessaloniki, Greece
πριν από 3 μέρες
source : CollegeLink

Καθήκοντα / Υπευθυνότητες

  • Διαχείριση εισερχομένων κλήσεων με στόχο την ικανοποίηση αιτημάτων των πελατών
  • Αναλαμβάνει την ευθύνη για ζητήματα πελατών και διευθετεί τα προβλήματά τους μέχρι την επίλυση.
  • Υποστηρίζει την ορθή λειτουργία των συσκευών και του λογισμικού της εταιρίας.
  • Αναγνωρίζει τα προβλήματα και τις ανάγκες των πελατών και δίνει στοχευμένες λύσεις.
  • Δημιουργεί πιστούς πελάτες και συμβάλλει στην οργανική ανάπτυξη.
  • Προσελκύει νέους πελάτες με τις γνώσεις του πάνω στο αντικείμενο και τις λύσεις που προτείνει.
  • Επιβλέπει τις παρεχόμενες υπηρεσίες κατά την διάρκεια αλλά και μετά την παραγγελιοληψία.
  • Αναλύει στατιστικές και δημιουργεί επακριβείς αναφορές.
  • Καθορίζει σαφείς στόχους και αναπτύσσει στρατηγικές που να εστιάζουν στους πελάτες.
  • Συμβάλει στην ομαδική προσπάθεια για την επίτευξη της ικανοποίησης των πελατών και στην ανάπτυξη του πελατολογίου της εταιρείας.
  • Ωράριο

    Το ωράριο απασχόλησης είναι καθημερινές, Δευτέρα με Παρασκευή, 09 : 00 με 17 : 00. Δυνατότητα απομακρυσμένης εργασίας, κάποιες μέρες της εβδομάδας, μετά τη περίοδο εκπαίδευσης στις συσκευές και το λογισμικό της εταιρείας.

    Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης