Technical Support Engineer
Shipping Company
Αθήνα, Greece
πριν από 5 μέρες
source : Careernet.gr

Περιγραφή Ρόλου

Ο κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος για την άμεση διαχείριση αιτημάτων των πελατών για την τεχνική υποστήριξη των mobile apps εφαρμογών κορυφαίας ελληνικής τράπεζας με στόχο την πραγματοποίηση των συναλλαγών άμεσα και γρήγορα.

Απαραίτητα Προσόντα

  • AEI / ΤΕΙ / ΙΕΚ Πληροφορικής ή σχολής / ιδρύματος συναφούς αντικειμένου
  • Επιθυμητή προϋπηρεσία 1 έτους σε αντίστοιχη θέση
  • Γνώσεις mobile Android / IOS apps
  • Γνώσεις web development
  • Γνώσεις σε Java και / ή Kotlin
  • Κατανόηση σε Android και / ή iOS framework development stack
  • Κατανόηση σε SOA και RESTful web service design
  • Γνώσεις σε SQLite και Βάσεις δεδομένων
  • Άριστη Γνώση Αγγλικής Γλώσσας
  • Άριστη ικανότητα χειρισμού εφαρμογών MS Office
  • Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές ικανότητες
  • Επαγγελματική - ευγενική συμπεριφορά, εξωστρέφεια και ομαδικό πνεύμα
  • Παροχές

  • Πλήρες πακέτο αποδοχών με ανταγωνιστικό μισθό
  • Συνεχής εκπαίδευση σε ένα σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
  • Δυνατότητα ανέλιξης εντός του Ομίλου κορυφαίου παρόχου λύσεων Τεχνολογίας στην Ελλάδα και με διεθνή παρουσία
  • Εύκολη πρόσβαση με ΜΜΜ
  • Η θέση αφορά σταθερό ωράριο εργασίας Δευτέρα-Παρασκευή 09.00-17.00.

    Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης