Εκπρόσωποι Τεχνικής Υποστήριξης Πελατών / 1st Level Tech Support
ICAP Employment Solutions
Αθήνα, Greece
πριν από 3 μέρες
source : Careernet.gr

Description

O / Η κάτοχος της θέσης θα εργάζεται για λογαριασμό κορυφαίου οργανισμού τηλεπικοινωνιών και θα είναι υπεύθυνος / η για τη διαχείριση τεχνικών προβλημάτων των πελατών σταθερής τηλεφωνίας, και την ενημέρωση για εκκρεμότητες ανοιχτών υποθέσεων σε διαδικασία επίλυσης.

Requirements

  • Τεχνικές γνώσεις σταθερής τηλεφωνίας και παραμετροποίησης εξοπλισμών internet
  • Εμπειρία στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση
  • Εξοικείωση με τη χρήση Η / Υ σε περιβάλλον Windows (MS Office)
  • Ευχέρεια στην επικοινωνία και στις διαπροσωπικές σχέσεις
  • Πολύ καλή χρήση της ελληνικής και της αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)
  • Δυνατότητα εργασίας σε καθεστώς βαρδιών
  • Benefits

  • Ελκυστικό πακέτο αποδοχών με ασφαλιστική κάλυψη
  • Συνεχής εκπαίδευση
  • Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
  • Προοπτικές εξέλιξης
  • Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης