Υπάλληλος Τεχνικής Εξυπηρέτησης Πελατών
ICAP Employment Solutions
Αθήνα, Greece
πριν από 6 μέρες
source : Careernet.gr

Η , για λογαριασμό της εταιρίας Forthnet , κορυφαίας εταιρίας στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών και ψυχαγωγίας,αναζητάει Υπαλλήλους Τεχνικής Υποστήριξης Συνδρομητώ ν, 8ωρης απασχόλησης,

Ο / η κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος / η για την ολοκληρωμένη και έγκαιρη διαχείριση τεχνικών αιτημάτων πελατών μέσω εισερχόμενων κλήσεων.

Requirements

  • Τεχνικές γνώσεις σταθερής τηλεφωνίας και παραμετροποίησης εξοπλισμών Internet
  • Επιθυμητή εμπειρία σε τηλεφωνική εξυπηρέτηση
  • Εξοικείωση στη χρήση Η / Υ, σε περιβάλλον Windows (MS Office)
  • Καλή γνώση λειτουργικών συστημάτων Windows
  • Επιθυμητή η γνώση MacOS & Linux
  • Ευχέρεια στην επικοινωνία και τις διαπροσωπικές σχέσεις
  • Πολύ καλή χρήση της Ελληνικής & Αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)
  • Benefits

  • Μισθός βάσει συλλογικής σύμβασης και μπόνους
  • Συνεχή εκπαίδευση
  • Ευχάριστο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
  • Εταιρικό λεωφορείο
  • Ουσιαστικές προοπτικές εξέλιξης
  • Για όλες τις αιτήσεις θα τηρηθεί απόλυτη εμπιστευτικότητα.

    Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης