Dutch speaking Customer Service Rep
Careertrotter
Athens
πριν από 4 μέρες

Your Tasks :

  • Take incoming calls and emails
  • Dealing with and resolving queries and issues customers may be having.
  • Advice customers on the best products / services to purchase in order to create the best customer experience possible,
  • Help customers carry out online reservations and purchases online.
  • Provide feedback where necessary on actions to be taken to improve team productivity and performance.
  • Our Client :

    Work for an international giant here in Athens, Greece An organisation that helps some of the biggest and most respected brands with their customers offering customer care, technical support and analytical centres around the globe.

    Main Requirements :

    You will need the following to qualify for this Customer Service Job :

  • Near native Dutch
  • Good English
  • Excellent communication skills (written & verbal)
  • Previous Customer Service experience would be a plus but is not mandatory (retail / hospitality experience is acceptable)
  • OK with working in Shift
  • Good time management
  • Good computer skills.
  • Highly motivated
  • Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης