Service Manager
Talent
Athens, Attica, Greece
πριν από 2 μέρες

Job Context & Duties

Create solutions to problems

Identify customer's needs

Supervise the management of an establishment

Supervise work

Plan health and safety procedures

Qualifications and experience required

Ability to work autonomously

The ability to carry out work efficiently and accurately, even under pressure

Sense of proactive initiative and team spirit

Commitment to providing high quality support to colleagues and to meeting deadlines

Strong motivation and open and positive attitude

Αναφορά αυτής της εργασίας
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Υποβάλετε αίτηση
Το e-mail μου
Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
Συνέχεια
Φόρμα αίτησης