Υπάλληλοι Εξυπηρέτησης Πελατών & Διαχείρισης Αιτημάτων Μέσω Social Media (Πλήρης απασχόληση)
Adecco HR
Αθήνα
πριν από 6 μέρες
source : Careernet.gr

Η Atlas , εταιρεία που ανήκει στον Όμιλο Adecco Ελλάδος, για λογαριασμό της εταιρείας 360 Connect, θυγατρικής εταιρείας του Ομίλου Vodafone Greece , αναζητά άτομα για τη στελέχωση των παρακάτω θέσεων :

Υπάλληλοι Εξυπηρέτησης Πελατών & Διαχείρισης Αιτημάτων Μέσω Social Media

Πλήρης απασχόληση)

Περιγραφή Θέσεων

Οι κάτοχοι των θέσεων θα εργάζονται στις εγκαταστάσεις της VODAFONE στην Αθήνα και θα είναι υπεύθυνοι για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών, την διαχείριση των επικοινωνιών μέσω Facebook, Instagram καθώς και της σελίδας της VODAFONE με σκοπό την επίλυση παραπόνων σε πρώτο χρόνο και το χειρισμό διαφόρων αιτημάτων.

Προφίλ Υποψηφίων

  • Απόφοιτοι Λυκείου / ΙΕΚ / ΤΕΙ / AEI
  • Καλή χρήση της ελληνικής και της αγγλικής γλώσσας
  • Καλή γνώση χειρισμού εφαρμογών MS Office
  • Ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας
  • Πελατοκεντρική αντίληψη
  • Παροχές Εταιρείας

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Μηνιαίο Bonus παραγωγικότητας
  • Ευχάριστο και σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
  • Συνεχής εκπαίδευση
  • Εύκολη πρόσβαση με τα ΜΜΜ
  • Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνήσουμε με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση για να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη.

    Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.

    Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης