1st Level Tech Support / Eκπρόσωποι Τεχνικής Υποστήριξης Πελατών
Vodafone
Αθήνα
πριν από 3 μέρες
source : Kariera.gr

Περιγραφή Θέσης

1st Level Tech Support / Eκπρόσωποι Τεχνικής Υποστήριξης Πελατών

Συνεργαζόμενη εταιρία με τη Vodafone

επιθυμεί να απασχολήσει για λογαριασμό της τελευταίας :

1st Level Tech Support / Εκπροσώπους Τεχνικής Υποστήριξης Πελατών

O / Η κάτοχος της θέσης θα εργάζεται για λογαριασμό της Vodafone ή συνεργαζόμενης με αυτή εταιρίας σε κάποια από τις εγκαταστάσεις της Vodafone στην Αθήνα και θα είναι υπεύθυνος / η για :

  • τη διαχείριση τεχνικών προβλημάτων των πελατών σταθερής τηλεφωνίας, IPTV, e-mail και internet
  • την ενημέρωση για εκκρεμότητες ανοιχτών υποθέσεων σε διαδικασία επίλυσης.
  • Απαραίτητα προσόντα :

  • Τεχνικές γνώσεις σταθερής τηλεφωνίας και παραμετροποίησης εξοπλισμών internet
  • Εμπειρία στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση
  • Εξοικείωση με τη χρήση Η / Υ σε περιβάλλον Windows (MS Office)
  • Ικανότητα εργασίας σε συνθήκες πίεσης
  • Ευχέρεια στην επικοινωνία και στις διαπροσωπικές σχέσεις
  • Πολύ καλή χρήση της ελληνικής και της αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)
  • Επιθυμητά προσόντα :

  • Γνώση Oracle Siebel
  • Γνώση Axiros (Acs)
  • Εμπειρία σε πάροχο σταθερής τηλεφωνίας
  • undefined

    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης