French customer Services Representative
HRGLOBALLY.COM
Athens, Greece
πριν από 19 μέρες

Description

We are hiring a French Customer Representative (French speaking native near native), you will be part of a leader multinational based in Greece, with good market position and business.

Jobs Responsibilities :

Make sure of supplying technical support to customers, that can include :

  • Following services satisfaction and standard performance
  • Creating and managing user accounts / password, subscriptions
  • Handling the access management with shared folders
  • Installation, configuration, troubleshooting of applications
  • Installation and troubleshooting of Windows, VPN and computer hardware
  • Any other technical issue related to End User Computing
  • Skills and Knowledge :

  • Background and a solid base of knowledge with various Operating Systems and informatics services and packaged applications (Windows 7 x32 / x62, Office 365, SCCM 2012 R2, Windows Active Directory / DNS / DHCP / , Admin Studio; etc.)
  • Computer hardware troubleshooting experience
  • Printer / scanner troubleshooting background
  • Knowledge of ITIL ideal
  • Basic Administration of Lotus Notes messaging
  • Skills :

  • Native or Fluent French plus Fluent in English
  • Excellent communication skills are essential.
  • Passion for the technology.
  • Υποβάλετε αίτηση
    Προσθήκη στα αγαπημένα
    Κατάργηση από τα αγαπημένα
    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Κάνοντας κλικ στο "συνέχεια ", δίνω neuvoo συγκατάθεση για την επεξεργασία των δεδομένων μου και να μου στείλετε email Alerts, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo . Μπορώ να αποσύρω τη συγκατάθεσή μου ή να διαγραφείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης