Assistant of Project Management
Institute of Research and Training on European Affairs-IRTEA
ATHENS, Greece
πριν από 14 μέρες

The Assistant Project Manager is responsible for assisting Project Managers in coordinating the activities of a project to ensure cost, schedule, document control and quality standards are met.

Under the direction of the PM, the Assistant Project Manager is expected to take on any / all tasks in the quest to learn all he / she can about European projects.

Daily Responsibilities : Running on the European projectsManage day-to-day project activities. Under the supervision of a Project Manager s / he is responsible for analyzing, monitoring, and preparing cost exposure reports and cash flow projections, maintaining comprehensive budgets, monitoring and maintaining schedulesProvide support to Field StaffFollow the Companies Best PracticesManages daily staff assignments and participates in monthly staff meetingsParticipates in all project meetings, takes meeting minutes and distributes to all project team members in a timely fashionWe offer : Working for well-

known companyHaving opportunities to growWorking at a Friendly working environmentReceiving On-the-job training Working at innovative projects and activities

Υποβάλετε αίτηση
Προσθήκη στα αγαπημένα
Κατάργηση από τα αγαπημένα
Υποβάλετε αίτηση
Το e-mail μου
Πατώντας στο κουμπί «συνέχεια», δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
Συνέχεια
Φόρμα αίτησης