Back Office Organizer
ManpowerGroup
Αθήνα
πριν από 2 μέρες
source : Kariera.gr

Περιγραφή Θέσης

H ManpowerGroup, για λογαριασμό πελάτη της, Real Estate Agency, αναζητά Back Office Organizer με βασικές αρμοδιότητες την παροχή γραμματειακής υποστήριξης, την οργάνωση των πληροφοριών και την εξυπηρέτηση των πελατών.

Η θέση αναφέρεται στον Γενικό Διευθυντή .

Περιγραφή

ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΥΠΕΘΥΝΟΤΗΤΕΣ

Ο κατάλληλος υποψήφιος θα είναι υπεύθυνος για τα παρακάτω :

  • Παροχή διοικητικής υποστήριξης, οργάνωση γραφείου, ταξινόμηση εγγράφων
  • Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
  • Οργάνωση Πληροφοριών, καταχώρηση ζητήσεων, καταχώρηση ακινήτων
  • Διασταύρωση ζητήσεων και αναθέσεων
  • Έρευνες αγοράς και παρακολούθηση αγγελιών
  • Επικοινωνία με πελάτες κι ενημέρωσή τους
  • Καθορισμός ραντεβού (Αναθέσεις, Συναντήσεις, Υποδείξεις)
  • Συντονισμός συνεργατών
  • Οργάνωση Αρχείων (Track Record, Filing System)
  • ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ

  • Απόφοιτος Λυκείου / ΙΕΚ / ΤΕΙ / ΑΕΙ / Κολλέγιο
  • Εργασιακή προϋπηρεσία σε εταιρεία Real Estate / Τεχνική εταιρεία θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
  • Τεχνική Κατανόηση σχετικά με ακίνητα
  • Χειρισμός υπολογιστή και κατανόηση προγραμμάτων CRM
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
  • ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ

  • Οργανωτικότητα με άριστες ικανότητες προτεραιοποίησης
  • Ευφράδεια λόγου
  • Ευγένεια, ευελιξία, υπομονή
  • Ωριμότητα
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ :

  • Σταθερή Εργασία σε ένα δομημένο κι ευχάριστο περιβάλλον
  • Επιβράβευση Αποδοτικότητας
  • Πρωινή 8ωρη απασχόληση (Δευτ-Παρ)
  • undefined

    Υποβάλετε αίτηση
    Προσθήκη στα αγαπημένα
    Κατάργηση από τα αγαπημένα
    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης