Εξυπηρέτηση Πελατών / Call Center Agent – Αθήνα
Actionline
Αθήνα
πριν από 5 μέρες
source : Jobseeker

Περιγραφή Θέσης

  • Τηλεφωνική υποστήριξη & εξυπηρέτηση πελατών
  • Διαχείριση αιτημάτων εισερχόμενων κλήσεων, επίλυση τεχνικών και άλλων προβλημάτων
  • Δημιουργία στέρεων σχέσεων με πελάτες εξυπηρετώντας τους γρήγορα, αποτελεσματικά & με απόλυτο επαγγελματισμό
  • Προσόντα

  • Θέληση για εργασία και επαγγελματική εξέλιξη
  • Απόφοιτοι Λυκείου ή τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
  • Εμπειρία σε τηλεφωνικό κέντρο (σε εταιρείες τηλεπικοινωνίας, ασφαλιστικού τομέα, ενέργειας)
  • Ικανότητα επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης
  • Εξοικείωση με χρήση Η / Υ Παροχές
  • Υψηλές αμοιβές και ασφάλιση
  • Πενθήμερη part- time απασχόληση, κυλιόμενο ωράριο
  • Συνεχής υψηλού επιπέδου εκπαίδευση σε ένα σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίαςΜετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών, το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού της ACTIONLINE θα επικοινωνήσει με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση.
  • Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.

    Υποβάλετε αίτηση
    Προσθήκη στα αγαπημένα
    Κατάργηση από τα αγαπημένα
    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης