Remote Dutch Customer Support Agent - Greece
SpotOn Connections
Athens, Greece
πριν από 5 μέρες

Responsibilities

  • Handle all the incoming questions and requests via telephone, e-mail and / or chat
  • Providing assistants related to sales matters
  • Clarifying invoicing and payments (incl. dropping procedure of customers, payments plan, deferred payments and
  • when to cancel costs
  • Advising client of Tariff changes (incl. proposing a product change or a discount)
  • Increase client’s satisfaction while building and maintaining good and long-term customer relationships
  • Requirements

  • Secondary school level of qualification
  • Previous proven customer service experience
  • Dutch native level (oral and written)
  • English - working level
  • Experience with CRM systems a plus
  • MS Office skills
  • Willingness to learn
  • Customer oriented
  • Strong communication skills
  • Able to work autonomously
  • Not afraid to take decisions
  • Team player with good logical and analytical thinking
  • Send your CV to job-search-des >

    Tweet Share 124

  • var addthis config "data track addressbar" : false ;
  • Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Εφαρμογή
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης