Greece: Italian Technical support role in Athens!
Headhunt International
Greece, Athens
πριν από 3 μέρες

Greece : Italian Technical support role in Athens! A global leader in Customer Contact Management Solutions and Services in the multilingual sector and deliver multi-

channel support to their clients across Europe. Their site in Athens is growing by the day and they are looking for candidates to start with them as soon as possible.

The experience gained within the company will add great value to your CV. Be a part of a multinational company and enjoy lots of benefits! Responsibilities

  • Handle customer queries by phone (inbound calls), email or chat
  • Provide basic troubleshooting
  • Identify the best solution for customer queries Requirements
  • Native Italian and English
  • Team player, Ambitious, Hardworking
  • Customer Care oriented
  • Good technical skills and familiar with new technologies
  • Excellent communication skills Benefits
  • Good basic salary
  • Flight ticket provided
  • Taxi transfer from the airport
  • 2 weeks free hotel accommodation (breakfast included)
  • Up to €200 monthly work performance bonus
  • Free Greek language courses
  • Extra paid if you work on Sundays, on Greek Holidays or Overtime
  • 2 extra full salaries paid per year
  • Training provided (paid)
  • International working environment
  • On-site canteen (discounts for employees)
  • Welcome event For an immediate interview please email CV to ml headhuntinternational.com or call Anna on 00353 1 4188119
  • Στείλτε την αίτηση σας
    Προσθήκη στα αγαπημένα
    Κατάργηση από τα αγαπημένα
    Στείλτε την αίτηση σας
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «συνέχεια», δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης