Customer Service Representatives - Ρόδος
Hertz Autohellas
Ρόδου
πριν από 5 μέρες
source : Skywalker

Customer Service Representative

Κωδικός θέσης : CSR 2019 Rhodes

Η Hertz Autohellas , η μεγαλύτερη εταιρία ενοικίασης αυτοκινήτου (rent a car) στην Ελλάδα με περισσότερα από 100 σημεία εξυπηρέτησης, δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά πάνω από 50 χρόνια και από το 1978 έως σήμερα κρατά σταθερά την πρώτη θέση στον κλάδο της ενοικιάσεως αυτοκινήτων.

Η εταιρία μας προσφέρει άμεσα εργασία στον σταθμό της νήσου Ρόδου για τη θέση του customer service representative .

Περιγραφή θέσης :

Ο customer service representative αποτελεί βασικό μέλος της ομάδας πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών του σταθμού μας στη νήσο Ρόδο.

Είναι ο πρεσβευτής του εμπορικού σήματος Hertz, παρέχοντας την ταχύτερη, ευκολότερη και πιο αξιόλογη εμπειρία στους πελάτες μας.

Προσφέρει υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών παγκόσμιας κλάσης και πωλεί με επαγγελματισμό και αποτελεσματικά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της Hertz για να καλύψει τις ταξιδιωτικές ανάγκες του πελάτη.

Ως customer service representative θα είστε υπεύθυνοι να :

  • Καλωσορίζετε κάθε πελάτη με χαμόγελο και σεβασμό.
  • Διερευνάτε με ενσυναίσθηση τις ανάγκες του πελάτη μας ώστε να του προσφέρετε την καλύτερη πρόταση όσον αφορά τον τύπο αυτοκινήτου και μίγμα υπηρεσιών.
  • Εξακριβώνετε και επεξεργάζεστε τις κρατήσεις πελατών με ακρίβεια και λεπτομέρεια σύμφωνα με τις πολιτικές και τις διαδικασίες της Hertz.
  • Διασφαλίζετε ότι ο πελάτης θα παραλάβει ένα άψογο μηχανικά και εμφανισιακά αυτοκίνητο.
  • Παραδίδετε και παραλαμβάνετε με ταχύτητα τα αυτοκίνητα ώστε να μειώνεται ο χρόνος αναμονής του πελάτη μας.
  • Επιλύετε ζητήματα και διαχειρίζεστε τυχόν αντιρρήσεις των πελατών με χρήση αποτελεσματικών τεχνικών εξυπηρέτησης πελατών.
  • Αναλαμβάνετε ενεργό ρόλο στην ομάδα Operations Hertz της Ρόδου με στόχο την παροχή χρήσιμων και ποιοτικών υπηρεσιών και πωλήσεων, ενισχύοντας έτσι την εμπειρία του πελάτη.
  • Απαραίτητα προσόντα :

  • Επιθυμητή η κατοχή πτυχίου
  • Εμπειρία τουλάχιστον ενός (1) έτους στην εξυπηρέτηση πελατών
  • Κάτοχος άδειας ικανότητας οδήγησης για τουλάχιστον ένα (1) έτος
  • Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Γνώση και 2ης γλώσσας θα θεωρηθεί πλεονέκτημα
  • Ενθουσιώδης, ευγενική προσωπικότητα, που ενδιαφέρεται και είναι δίπλα στον πελάτη
  • Ικανότητα ανταπόκρισης σε εργασιακό περιβάλλον με γρήγορους ρυθμούς
  • Αποτελεσματικές επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Ομαδικό πνεύμα
  • Υποβάλετε αίτηση
    Προσθήκη στα αγαπημένα
    Κατάργηση από τα αγαπημένα
    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης