Γραμματέας Διοίκησης
PwC Greece
Athens, GR
πριν από 4 μέρες
source : Kariera.gr

Περιγραφή Θέσης

Η PwC διαχειρίζεται για λογαριασμό πελάτη της, οργανισμό στο χώρο των Περιβαλλοντικών Έργων, τη θέση της Γραμματέως Διοίκησης με τις εξής αρμοδιότητες :

  • Διαχείριση του γραφείου του Γενικού Διευθυντή και του Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου
  • Οργάνωση των συνεδριάσεων του Διοικητικού Συμβουλίου
  • Συλλογή και διατήρηση των αρχείων των πρακτικών και των παρουσιάσεων του Διοικητικού Συμβουλίου και της Γενικής Συνέλευσης
  • Διαχείριση αλληλογραφίας
  • Τήρηση Πρωτοκόλλου εισερχόμενων / εξερχόμενων εγγράφων
  • Τήρηση μικρού ταμείου
  • Σύνταξη επιστολών, κειμένων και αναφορών
  • Οργάνωση και διαχείριση επαγγελματικών ταξιδιών
  • Επίβλεψη της εύρυθμης λειτουργίας της Υποδοχής
  • Υποστήριξη στην οργάνωση εταιρικών εκδηλώσεων
  • Επιθυμητά Προσόντα / Χαρακτηριστικά

  • Πτυχίο από Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα
  • Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών / δίπλωμα / πιστοποίηση Γραμματειακής Υποστήριξης θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
  • Επαγγελματική εμπειρία τουλάχιστον 10 ετών σε αντίστοιχη θέση
  • Γνώση ERP συστημάτων
  • Άριστη γνώση MS Office
  • Άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας, τόσο στον προφορικό όσο και στο γραπτό λόγο
  • Ικανότητες οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου
  • Συνεργασία και ομαδικότητα
  • Ικανότητες επικοινωνίας
  • Ακεραιότητα, υπευθυνότητα και εχεμύθεια
  • Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης